Friday, October 29, 2010

28hb Oktober, 2010 - Tanaman Anak pokok Getah Bemula.






Sebagaimana yang telah dijadualkan maka pada 28hb Oktober,2010 anak-anak benih pokok Getah telah sampai di tapak projek TSB (ME) PJ. Dengan demikian bermula proses menanam. Mari sama-sama kita memantau untuk kebaikan bersama dan berdoa ke hadrat Allah S.W.T. semoga tanaman di projek kita selamat dan hidup segar. Amin.
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

1 comments: on "28hb Oktober, 2010 - Tanaman Anak pokok Getah Bemula."

TSB (ME)Perigi Jernih said...

Saya sebagai Pengerusi TSB(ME)PJ ini ingin merakam setinggi penghargaan dan mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua yang terlibat didalam menjayakan projek ini. Projek ini telah berjalan dengan lancar mengikut jadual. Sekarang telah sampai masa menanam.
Mereka ialah pihak RISDA terutama Tuan Sy Rashid bin Sy Mohamed, Pegawai Tanam Semula Negeri sembilan Selatan, serta kakitangan, semua kakitangan Stesen RISDA Rembau terutama En Abdul Aziz bin Sidek, PPR yang baru bersara.
Kepada pemborang Glorious Sdn Bhd, semua Ajensi-Ajensi Kerajaan yang terlibat seperti Yang Dipertua Majlis Daerah Rembau, Tuan Haji Mohamad Rawi bin Baharom dan kakitannya, Tuan Haji Zubir bin Khalid, Penguasa Daerah Jabatan Peparitan & Saliran dan kakitannya, Puan Nor Rahila bt Mohd Yusof, Pengurus Besar PPK Rembau dan kakitangannya. Semua Ahli-ahli Jawatankuasa TSB(ME)PJ dan juga kepada semua peserta-peserta.

Post a Comment